Частотні електроприводи
Питання енергозбереження на даний час стає все більш актуальним. Для їх рішення застосовують різні методи і системи енергозбереження. Одним із способів рішення цієї задачі являється застосування переотворювачів частоти в різних областях промисловості.
Застосування перетворювачів частоти з асинхронними електродвигунами являється перспективним і економічно обумовленим способом заміни, як регульованого приводу постійного струму, так і нерегульованого приводу змінного струму.
Застосування перетворювачів частоти в системах управління електроприводом дозволяє зменшити пускові навантаження на електричну мережу, продовжити строк служби механізмів, а також зменшити затрати на електроенергію.
Застосування перетворювачів частоти APATOR CONTROL в системах управління електтроприводом рішає слідуючі задачі
1 Енергозбереження до 60% економії електроенергії в системах водо- і теплостачання, в системах вентиляції і повітродувках.
2 Збільшення строку служби обладнання.
3 Плавний пуск і гальмування, що зменшує пусковий струм електродвигуна, а також збільшує строк безаварійної експлуатації об’єкта.
4 Розширення можливостей технологічног обладнання :
– регулювання швидкості в раніш нерегульованих технологічних процесах
– синхронне управлення декількома двигунами від одного перетворювача
– автоматизований асинхронний електропривід
5 Відсутність гідравлічних ударів в системі
6 Забезпечується одночасний захист двигуна від всіх типів перевантажень
7 Регулювання швидкості в широкому діапазоні.
8 Зменшується знос комутаційної апаратури
ARR – універсальні перетворювачі частоти для загального призначення з використанням скалярного метода управління. Для регулювання частоти обертання трьохфазних асинхронних електродвигунів потужністю: від 0,75 кВт до 11 кВт (живлення від трьохфазної мережі змінного струму напругою 380…480 В)
Основні технічні параметри:
– Живлення: 3х400В, потужність 0.75…11 кВт;
– Управління швидкістю з пульта або з дистанційної планки;
– Безступінчате регулювання швидкості обертання асинхронних електродвигунів;
– Допустиме перевантаження 150% від номінального струму на протязі 60с;
– Гальмування постійним струмом при допомозі зовнішнього резистора гальмування;
– Програмовані функції входів і виходів;
– Вмонтована функція енергозбереження;
– Зміна настройок захисним паролем;
– Можливість копіювання параметрів з одного перетворювача на другий при допомозі цифрового пульта управління;
– 8 програмованих уставок швидкості;
– Автоматична компенсація моменту і ковзання;
– Формування характеристики U/f;
AMD-B – Для регулювання частоти обертання трьохфазних асинхронних електродвигунів потужністю: від 0,75 кВт до 45 кВт (живлення від трьохфазної мережі змінного струму напругою 380…480 В
Основні технічні параметри:
– Максимальна потужність двигуна 0.75-45 кВт;
– Вхідна напруга: 3 фази (342…582) В;
– Частота вихідної напруги от 0 до 400 Гц
– ШИМ (до 15 кГц);
– дискретність вихідної частоти 0.01 Гц;
– Два способи формування вихідної напруги: частотний і векторний з автотестуванням двигуна;
– Час разгону і гальмування регулюється користувачем в діапазоні від 0.1 до 3600 с;
– Виносна цифрова клавіатура, термінали ДУ і послідовний інтерфейс RS-485
AMD-F – призначений для роботи з помпами і вентиляторами. Для трьохфазних асинхронних електродвигунів потужністю: від 5,5 кВт до 110 кВт (живлення від трьохфазної мережі змінного струму напругою 380…480 В).
Основні технічні параметри:
– Трьохфазне живлення 3х400 В змінного струму;
– Номінальна потужність від 5.5 -110 кВт;
– Призначений для роботи з помпами і вентиляторами;
– Можлива автоматична робота з 4 помпами або вентиляторами;
– Стійкий до перевантажень 120% номінального струму на протязі 60с;
– Комунікаційне зє’днання для Modbus, послідовний інтерфейс RS-485;
– Регулятор с 16-ти бітовим мікроконтроллером;
– Вихідна частота 0.1Гц до 120Гц;
– Вмонтований ПИД-регулятор ;
– Автоматична компенсація моменту і ковзання;
– Доступні 15 визначених частот обертання вибираних зовнішніми сигналами;
– Вмонтована функція економії енергії;
– Програмований автоматичний реостат після короткочасного спаду напруги живлення, можливість включення на двигун який обертається.