Search

Categories

Частотні електроприводи

Питання енергозбереження на даний час стає все більш актуальним. Для їх рішення застосовують різні  методи і системи енергозбереження. Одним із способів рішення цієї задачі являється застосування переотворювачів частоти в різних областях промисловості.
Застосування перетворювачів частоти з асинхронними електродвигунами являється перспективним і економічно обумовленим способом заміни, як регульованого приводу постійного струму, так і нерегульованого приводу змінного струму.
Застосування перетворювачів частоти в системах управління електроприводом дозволяє зменшити  пускові навантаження  на  електричну мережу, продовжити строк служби механізмів, а також зменшити затрати на електроенергію.
Застосування перетворювачів частоти APATOR CONTROL в системах управління електтроприводом рішає слідуючі задачі
1  Енергозбереження до 60% економії електроенергії в системах водо- і теплостачання, в системах   вентиляції і повітродувках.
2  Збільшення строку служби обладнання.
3  Плавний пуск і гальмування, що зменшує пусковий струм електродвигуна, а також збільшує  строк безаварійної експлуатації об’єкта.
4  Розширення можливостей технологічног обладнання :
– регулювання швидкості в раніш нерегульованих технологічних процесах
– синхронне управлення декількома двигунами від одного перетворювача
– автоматизований асинхронний електропривід
5  Відсутність гідравлічних ударів в системі
6  Забезпечується одночасний захист двигуна від всіх типів перевантажень
7  Регулювання швидкості в широкому  діапазоні.
8  Зменшується знос комутаційної апаратури
ARR –   універсальні перетворювачі частоти для загального призначення з використанням  скалярного метода управління. Для регулювання частоти обертання трьохфазних асинхронних електродвигунів потужністю: від 0,75 кВт до 11 кВт (живлення від трьохфазної мережі змінного струму  напругою 380…480 В)
Основні технічні параметри:
–  Живлення: 3х400В, потужність 0.75…11 кВт;
–  Управління швидкістю з пульта або з дистанційної планки;
–  Безступінчате регулювання швидкості обертання асинхронних електродвигунів;
–  Допустиме перевантаження 150%  від номінального струму на протязі 60с;
–  Гальмування постійним струмом при допомозі зовнішнього резистора гальмування;
–   Програмовані функції входів і виходів;
–  Вмонтована функція енергозбереження;
–  Зміна настройок захисним  паролем;
–  Можливість копіювання параметрів з одного перетворювача на другий при допомозі      цифрового пульта управління;
–  8 програмованих уставок швидкості;
–  Автоматична компенсація моменту і ковзання;
–  Формування характеристики U/f;

AMD-B –   Для регулювання частоти обертання трьохфазних асинхронних електродвигунів потужністю: від 0,75 кВт до 45 кВт (живлення від трьохфазної мережі змінного струму  напругою 380…480 В
Основні технічні параметри:
–  Максимальна потужність двигуна 0.75-45 кВт;
–  Вхідна напруга: 3 фази (342…582) В;
–  Частота вихідної напруги от 0 до 400 Гц
–  ШИМ (до 15 кГц);
–  дискретність вихідної частоти 0.01 Гц;
–  Два способи формування вихідної напруги: частотний і векторний з автотестуванням двигуна;
–  Час  разгону і гальмування регулюється користувачем в діапазоні від 0.1 до 3600 с;
–  Виносна цифрова клавіатура, термінали ДУ і послідовний інтерфейс RS-485

AMD-F –   призначений для роботи з помпами і вентиляторами. Для трьохфазних асинхронних електродвигунів потужністю: від 5,5 кВт до 110 кВт (живлення від трьохфазної мережі змінного струму  напругою 380…480 В).

Основні технічні параметри:
–  Трьохфазне живлення 3х400 В змінного струму;
–  Номінальна потужність від 5.5 -110 кВт;
–  Призначений для роботи з помпами і вентиляторами;
–  Можлива автоматична робота з 4 помпами або  вентиляторами;
–  Стійкий до перевантажень 120% номінального струму на протязі 60с;
–  Комунікаційне зє’днання для Modbus, послідовний інтерфейс RS-485;
–  Регулятор с 16-ти бітовим мікроконтроллером;
–  Вихідна частота 0.1Гц до 120Гц;
–  Вмонтований ПИД-регулятор ;
–  Автоматична компенсація моменту і ковзання;
–  Доступні 15 визначених частот обертання вибираних зовнішніми сигналами;
–  Вмонтована функція економії енергії;
–  Програмований автоматичний реостат після короткочасного спаду   напруги живлення, можливість включення на двигун який обертається.